Hur gör jag för att lämna en förfrågan om offert/beställning?

 

 

  • När din offert/beställning inkommit oss, får du alltid en automatisk bekräftelse på mail.

  • Vi kontrollerar att varan/varorna du efterfrågat/beställt finns och ser över att vi fått alla relevanta uppgifter vi behöver.

  • Du får en bekräftelse på mail, med information kring villkor och betalningsalternativ. (Observera att den kan hamna i skräpposten)

  • Du tar ställning till om du vill fullfölja köpet, och bekräftar genom att skicka in din betalning. Väljer du att avstå, informerar du oss det kort i ett vändande mail. Observera att varan inte är reserverad förrän vi mottagit din betalning.

  • Efter erhållen betalning, skickar vi dig en bekräftelse att betalningen är mottagen.

  • Beställningen skickas vidare till verkstan för ev montering och paketering (om den ska skickas)

  • Schenker kommer att avisera er på mail/SMS när varan är ivägskickad och när den beräknas att levereras. Väljer du att hämta i butik, meddelar vi när beställningen står redo att hämtas.

Vid ytterligare frågor, tveka inte att höra av er på mail eller telefon

0707-300 431

kundtjanst@alpinbutikennorr.se

Dela till dina vänner via:

Comments are closed.